Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, oktober 14, 2015

Hondenbrokjes: zonnen in de dierentuin

Zo nu en dan neem ik de hond van mijn broer ook mee naar de dierentuin. In DierenPark Amersfoort zijn honden namelijk net zo welkom als jijzelf. Als je je natuurlijk aan de regels houdt. Zo mogen honden niet mee in de vrije doorloop verblijven, zoals SnavelRijk en het Apeneiland. En ook in De Nacht neem je je hondje niet mee. Daarnaast wordt er van je verwacht dat je de poepjes van je hond opruimt en natuurlijk dat hij aangelijnd met je meegaat. Op die manier is het superleuk om met je hond naar de dieren te gaan. Sammie houdt er echt van om in de verblijven te gaan staan loeren en volgens mij een kletspraatje te maken met de stokstaartjes. Tickles vindt het geweldig om zogenaamd bavianen te verjagen (hij denkt dan dat hij heel wat is, maar volgens mij was de baviaan niet heel erg onder de indruk), zonder te blaffen overigens. Hoe dan ook, net als wij moeten ze dan soms eventjes bijkomen in de Japanse Zentuin...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown