Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, april 04, 2015

Even wat anders…

Na het behalen van mijn Earth Hour Challenge, moest ik even afkicken. En hard aan het werk voor andere dingen. Nou ja… sommigen zouden zeggen dat ik wel weer een bofkont was afgelopen week. En ja, dat ben ik ook. Zo mocht ik het feestje van de verkiezing het Leukste Uitje van Nederland van het Land van ANWB bijwonen om te verslaan als Writing Berries. Hier werden de aanwezigen getrakteerd op een heel gaaf optreden van O’G3NE. En ik werd afgelopen dinsdag heel spontaan uitgenodigd voor De Grote Eikapseljacht kick-off in het Dolfinarium. Het heeft het label ‘werken’, maar ook ‘genieten’ hoort er zeker bij. Dus daarom gewoon even een paar fotootjes, gewoon… omdat ik daar ook van kan genieten. (foto boven: klein ijsbeertje in Ouwehand, 23.03.2015)



Boven: O’G3NE en Roodkapje (30.03.2015)
Onder: Gewoon twee plaatjes uit Dolfinarium (02.04.2015)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown