Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, oktober 03, 2014

Jarig in de dierentuin

Hieperdepiep zei ik op 1 september. Maar helaas kon ik niet lang genieten van mijn verjaardag. 's Middags lag ik plat met migraine. Dus 28 september heb ik mijn vrienden en vriendinnen en familie opgetrommeld om het even dunnetjes over te doen. En dat was geweldig. Een maand later voelde ik weer echt jarig. In DierenPark Amersfoort. Een heerlijk zonnetje. Veel gelachen en een tafel vol lieve mensen. Verrast worden met kaarsjes op de taart. Heerlijk gewoon. Dat wordt nog lang nagenieten! Gelukkig heb ik een berg foto's en een leuke groepsfoto van de hele club.


16 man in de Zen-tuin / snoezende Witte Tijger


En natuurlijk even bij de babytijgertjes langs


Ravotten in het Dinobos


Vissende aapjes / Stiefpapa Maurice met olifantje Kyan


Tyke in het zonnetje / lekker lebberen aan een boomstam


Genieten van het uitzicht / lieve berensnoet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown