Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, augustus 07, 2014

Throwback Thursday: Afscheid van een tijdperk

Okay, zo lang deden we het nog helemaal niet. En zoveel nummers hebben we nu ook weer niet gemaakt. Maar toch was het een moeilijke beslissing om de Klop Courant vaarwel te zeggen. Door het eindexamen van mijn broer, de aanstaande verhuizing van een vriendin en het feit dat ik hard moest knokken om over te gaan van VWO 5 naar VWO 6 viel de redactie eigenlijk een beetje uit elkaar. En er waren op dat moment maar weinig gegadigden die mee wilden helpen. En ik wilde niets liever dan overgaan en het jaar erop mijn eindexamen doen. Uiteraard schreef ik nog een laatste woord… toch wel stiekem met een beetje pijn in het hart, want het was toch de afsluiting van een hoofdstuk.

Een laatste woord…

Dit is de laatste pagina van deze schoolkrant. En tevens de allerlaatste die ik zelf zal schrijven, omdat ik er mee op hout.
Ik hou er mee op, omdat ik volgend jaar mijn eindexamen jaar in ga en dan veel minder tijd zal hebben om nog een schoolkrant te vullen. En ik stop er ook mee, omdat met zijn tweetjes een schoolkrant volschrijven een onmogelijke taak is.
Ik heb zelf zeer veel plezier gehad met het schrijven en maken van ‘de Klop Courant’ en ik hoop dat degene die hem altijd gelezen hebben, plezier hebben gehad van ons werk.
Voor degenen die onze schoolkrant hebben gesteund: hartstikke bedankt voor de steun en de thee!
In deze schoolkrant nemen we ook afscheid van Henk de Nijs, onze illustrator, en van Willem (van de Fillem), die alle twee eindexamen hebben gedaan.
En natuurlijk meneer de Haan, heel hartelijk bedankt voor uw steun en begeleiding tijdens het schrijven, maken en ideeën opdoen voor de schoolkrant.
Dit is dus mijn laatste schoolkrant van mijn schooltijd op ‘de Klop’, ik hoop dat jullie van de schoolkranten hebben genoten!!!

Tot schrijfs!!!
Berry de Nijs
V5-2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown