Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, augustus 12, 2014

Genieten van baby tijgertjes

Het is vrijdagochtend, 8 uur als ik met een glimlach mijn bed uitrol. Even knuffelen met Sammie, snel aankleden, tandenpoetsen, opmaken en dan met buggy, Sammie en fotocamera naar DierenPark Amersfoort voor een bijzonder evenement. Althans… vandaag zou ik pas ná het evenement voor de pers komen. Sammie is nu eenmaal geen pers en met alle camera’s en dergelijke was het geen goed idee om hem mee te nemen naar het persmoment. Gelukkig heb ik twee lieve vriendinnetjes die er wel waren. Angela natuurlijk voor haar eigen blog (VTL Photography) en Esmeralda samen met haar broertje voor de mijne (Writing Berries). Gelukkig maar, want daardoor heb ik nu ook mooie foto’s van het moment dat… de baby tijgertjes voor het eerst buiten gingen spelen! (foto's: Berry de Nijs, DierenPark Amersfoort)

Kippenvel & vertedering
Dus snel, snel met Sammie en zijn buggy naar het Paleis van Koning Darius in de Stad der Oudheid, want ja… de tijger drieling en mama Angara wilde ik natuurlijk ook zelf van dichtbij bekijken. Dat leverde heel veel smelt-momenten op, maar ook kippenvel, tranen in je ogen en wat al niet meer. Vooral dat een van de drie broertjes dapper naar het raam kwam om Sammie te begroeten om vervolgens ietsje verderop te gaan liggen loeren. Of die kleine die op het stoepje probeerde te klimmen en zo maar bleef hangen, omdat hij niet verder kwam. En dan het moment dat één van de drie onverwacht in de leeggelopen vijver gleed… Maar vooral hoe mama Angara met ze om ging. Fedor, Nicolai en Sergei mochten gaan en staan waar ze wilden… maar mama hield het scherp in de gaten! We zijn met zijn allen een beetje weggesmolten, daar in het paleis. En daarna hebben we er nog een leuk dagje van gemaakt met zijn allen in het dierenpark.




Meer foto’s van de welpjes verschijnen op mijn Writing Berries Facebook pagina. Dus like de pagina en geniet van nog meer leuke dingen, dieren en persevents!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown