Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, juli 15, 2014

Nieuwe volière in DierenPark Amersfoort

DierenPark Amersfoort heeft een nieuw verblijf: SnavelRijk, snavels, veren en natte kleren. 5 juli opende deze grootste volière van Nederland en afgelopen zondag nam ik voor het eerst een kijkje. Zeer indrukwekkend. Wat een prachtig verblijf waarin maraboes, vale gieren, kroeskoppelikanen en ibissen vrij met elkaar samenleven. En ik was ook zeer onder de indruk van deze gier die zijn vleugels spreidde op nog geen twee meter afstand van mij. Wauw!



Vervolgens ging hij even lekker de vleugels wapperen en een beetje op en neer springen op zijn tak. Daarbij moest ik toch echt even denken aan de gieren uit The Jungle Book :D


Ik zou zeggen: ga dat zien!
Honden mogen in verband met de veiligheid niet mee in de volière!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown